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開講年度 | 2018 年度 | |
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開講区分 | 教養教育・教養基盤科目・外国語教育 | |
受講対象学生 |
学部(学士課程) : 1年次, 2年次, 3年次, 4年次, 5年次, 6年次 |
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選択・必修 | 選択 |
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授業科目名 | 英語II発展C | |
えいごにはってんしー | ||
English II Advanced C (Writing) | ||
単位数 | 1 単位 | |
分野 | ||
開放科目 | 非開放科目 | |
市民開放授業 | 市民開放授業ではない | |
開講学期 |
後期 |
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開講時間 |
月曜日 7, 8時限 |
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開講場所 | ||
担当教員 | リチャーズ ジョン | |
Richards, Jon |
授業の概要 | In this course, students will learn how to improve their writing. We will accomplish this by studying five different types of essays and analyze their structures. Students will spend lots of time practicing how to produce these structures. |
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学習の目的 | The main focus of this course is to teach students how to write well organized essays. |
学習の到達目標 | Students will be taught how to write various types of essays. Research, Comparison, Cause and Effect, Argumentative, and Classification Essays. |
ディプロマ・ポリシー |
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授業の方法 | 演習 |
授業の特徴 | 能動的要素を加えた授業 |
教科書 | Effective Academic Writing 3 ISBN 978 0 19 432348 2 |
参考書 | Please bring a dictionary, pencil and writing journal, textbook (Effective Academic Writing 3) and a thesaurus. |
成績評価方法と基準 | Participation 10%, Writing Assignments 60%, Final Project 30% |
オフィスアワー | |
受講要件 | |
予め履修が望ましい科目 | |
発展科目 | |
授業改善への工夫 | |
その他 |
キーワード | 英語、 書き、 校閲、 意味段落、 形式段落 |
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Key Word(s) | English, Writing, Proofreading, Paragraphs, Essays |
学習内容 | Week 1 - Introductions. Syllabus Explanation, Needs Assessment, Preparation for Unit 1. Week 2 - 15 - Units 1 to 5 Week 16 - Final Project The final project will require students to demonstrate the skills they have learned by writing an essay in class. |
事前・事後学修の内容 | Course requirements will include: 1) studying notes taken in class; 2) doing the assigned writing homework; 3) reviewing your written work to improve your writing; 4) producing a quality written piece of work for each test; 5) participating in class. Note: Attendance and Class Preparation (homework) will be very important to doing the classroom assignments |
ナンバリングコード(試行) | LIENGL2 |
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※最初の2文字は開講主体、続く4文字は分野、最後の数字は開講レベルを表します。 ナンバリングコード一覧表はこちら